PLA MENSUAL

FESTIUS

GUIA DE SALUT

COMUNICACIÓ FAMÍLIA-ESCOLA

Donem una gran importància a establir una relació de confiança amb la família per obtenir el desenvolupament integral de l’infant. Per establir aquesta relació cal que hi hagi una comunicació fluida, clara i concisa, així com diferents mitjans establerts que permetin la col·laboració activa per part de les famílies.

S’estableixen diferents trobades entre els pares, els educadors i l’equip directiu al llarg de l’estada de l’infant a l’escola bressol, per compartir informació.

També s’estableixen informes per escrit per informar de l’evolució de l’infant. Una reunió general durant el mes de setembre ens permet donar a conèixer el nostre pla pedagògic amb major detall, així com el funcionament de les aules. I diàriament rebreu directament al vostre mòbil informació del dia a dia del vostre fill. També rebreu periòdicament informacions que considerem poden ser del vostre interès.

IMATGES QUE PARLEN DE NOSALTRES