PER PARES

Avui dia encara es considera que l’etapa rellevant, quan parlem dels nostres infants, és aquella a on hi ha una instrucció directa dels continguts, és a dir, quan van a l’escola.

I en realitat l’etapa 0-3 anys, és fonamental pel seu posterior desenvolupament integral. Hi ha multitud d’estudis i documentació que han demostrat que el cervell humà, es desenvolupa bàsicament en l’etapa compresa entre els 0 i els 3 anys (Save the Children parla del 85% del desenvolupament del cervell en aquesta edat).

Entenem que és una etapa a on la intervenció de la família i de l’escola bressol (si el nen assisteix a la mateixa), és de vital importància, ja que configuren la base del seu desenvolupament cognitiu i social.

En la societat en la que vivim actualment, amb molta informació adreçada als pares sobre multitud de temes, resulta difícil saber fer una selecció. Entenem que la millor informació és la que podem oferir directament els professionals als pares, i a més els tallers presencials ens permeten compartir experiències que són enriquidores per a tots i resoldre dubtes.

Els tallers per pares tracten aspectes relacionats amb la cura, estimulació i educació dels infants, ja que entenem l’escola bressol com un espai adreçat també a les famílies. Us informarem al llarg del curs dels tallers organitzats.

SABER-NE MÉS

MUSICALS
PARES-FILLS

La música forma part de la nostra vida i és un llenguatge universal. Hi ha molts motius per treballar la música, entre altres tots els relacionats amb la seva contribució al desenvolupament del cervell, que fan que aquest llenguatge tingui un pes rellevant dins el nostre projecte pedagògic.

Tot això ha portat a la nostra escola bressol a organitzar Tallers de música per pares i fills. Els mateixos potencien la implicació dels pares i tenen beneficis molt importants, com són ajudar l’infant en el desenvolupament d’habilitats socials i cognitives i també a millorar la cohesió social dins la família, afavorint una major comunicació i participació.

Els objectius generals que persegueixen aquestes sessions són els següents:

SABER-NE MÉS

PER ESCOLES
BRESSOL

Aquests tallers tenen per objectiu donar informació, recursos i eines als educadors, per a millorar diferents aspectes relacionats amb la seva tasca.

No es tracta d’una formació reglada ni es pretén unificar una forma de treballar per part de totes les escoles bressol, sinó trobar conjuntament amb els educadors la forma que millor s’adapti al seu funcionament.

Els tallers que oferim són: