TALLER SOBRE EL DESCANS DELS INFANTS.

La nostra escola bressol ha començat un camí, que esperem poder continuar, que és el d’informar i donar eines a les famílies que permetin conèixer i reflexionar sobre diferents aspectes relacionats amb la cura i educació dels infants. I un dels temes que preocupa a moltes famílies és el del descans dels fills.

La són és una necessitat fisiològica bàsica per a mantenir l’equilibri mental, emocional i el benestar personal. I aquí incloem no només als infants sinó també als pares.

La majoria de les famílies treballen fora de casa, i compaginar el món laboral i familiar sense un bon descans, és una tasca complexa i difícil. Tots necessitem un bon descans per a poder gaudir del dia a dia.

Aquest taller pretén oferir diferents eines i donar-nos a conèixer les necessitats de descans i son dels infants.

Així que si en voleu saber més, compartir els vostres neguits… el dia 12 de gener, dijous, oferim el Taller sobre el descans dels infants adreçats a les famílies amb infants de 0 a 3 anys.

Comptarem de nou amb la psicòloga Judith Sansa.

El nombre màxim de famílies que pot fer el taller és de 30

© Escola Bressol Dames de Meritxell. Tots els drets reservats.
Disseny web per Acom