DIA INTERNACIONAL DE LA FELICITAT

El proper 20 de març és el dia Internacional de la Felicitat, instituït el 28 de juny del 2012 per la Assemblea General de les Nacions Unides

La iniciativa fa mes de 40 anys, va ser d´un Rei del  Regne de Butàn, un petit país al Sud d’Àsia, que va decidir que la seva filosofia de govern es basés en la felicitat dels seus súbdits i va reconèixer el valor de la felicitat nacional sobre la dels ingressos nacionals, inventant així  el concepte de Felicitat Nacional Bruta sobre el Producte Nacional Brut.

I a la nostra escoleta estem totalment d’acord amb aquesta filosofia, ja que per nosaltres el millor mètode d´educació és el que té la felicitat com a base de l’aprenentatge.

Que els infants estiguin bé i siguin feliços implica entendre i treballar les emocions.

Per tot això l’educació emocional és  l´eix vertebrador del nostre projecte curricular i entre altres activitats, els contes són un recurs òptim.

Us proposem, famílies, alguns d aquets contes que podeu llegir als vostres fills i que tracten sobre la felicitat, i que de ben segur us oferiran una estoneta privilegiada amb ells.

Alguns dels què us recomanem són:

-Pluja de petons per ser feliç, d’Emma Dood

-Ets un campió , Bobiblú!, de l’ Elsa Punset

-Les emocions d´en Pol, de Liesbet Slegers

-El color de la felicidad, de Laura Baker

-Números i emocions, de Sandra Alonso.

Març 2023

Marta Gaztelu

© Escola Bressol Dames de Meritxell. Tots els drets reservats.
Disseny web per Acom